De communicatie tussen de klant en Carrefour Fast Delivery verloopt in realtime via berichten in de app of telefonisch. Dit zijn de situaties waarin de communicatie kan plaatsvinden:
- In het geval van ontbrekende artikelen neemt men contact met u op via berichten of telefoon.
- U wordt op de hoogte gesteld wanneer de bezorging wordt opgepakt (track & trace).
- U wordt op de hoogte gebracht van de aankomst van uw bestelling op de bezorglocatie.
Artikelen in deze sectie
- Hoe kan ik Carrefour Fast Delivery downloaden?
- Moet ik een nieuw account aanmaken om Carrefour Fast Delivery te gebruiken?
- Wat verandert er met Carrefour Fast Delivery?
- Wat is Carrefour Fast Delivery?
- Hoe kan ik controleren of mijn gebied wordt bediend door Carrefour Fast Delivery?
- Hoe kan ik mijn Carrefour Bonus Card nummer toevoegen in de Carrefour Fast Delivery app?
- Hoe kan ik een belastingfactuur verkrijgen met Carrefour Fast Delivery?
- Hoe wordt de betaling van de producten met Carrefour Fast Delivery geregeld?
- Hoe verloopt de communicatie tussen de klant en Carrefour Fast Delivery voor bezorging?
- Hoe werkt de Carrefour Fast Delivery app?